poniedziałek, 17 października 2011

O mnie

Nazywam się Tamara Yaratsevich, pochodzę z Białorusi, z wykształcenia jestem filologiem rosyjskim.
Moje życie tak się potoczyło, że już od ponad 13. lat mieszkam w Warszawie.
Kiedyś usłyszałam piosenkę: "Twój dom jest tam, gdzie odczuwasz ciepło, tam gdzie czujesz się dobrze i gdzie cię kochają..."
Tak więc, ja i moje dzieci, mamy tu życie lepsze niż tam, gdzie mieszkałam dawniej. Mówi się: "Rodzinne gniazdo lepiej grzeje"… Z jakiegoś powodu ze mną jest inaczej.
Tu, w Warszawie, opanowałam język. Zmieniły się też swoje zainteresowania.
Pracowałam jako tłumacz. Dla Amway i dla Tiens (preparaty leczniczo-odżywcze) tłumaczyłam książki, z polskiego na rosyjski.
Studiowałam medycynę niekonwencjonalną oraz odżywcze działanie suplementów na organizm człowieka.
Prowadziłam szkolenia dla dystrybutorów Tiens. Z tych doświadczeń powstały moje książki: "Zdrowie z Tiens" i "Nasze zdrowie w naszych rękach."
To był tylko wierzchołek góry lodowej tej wiedzy i doświadczenia, które uzyskałam w Warszawie. W każdym razie, to wówczas zdałam sobie sprawę, że suplementy diety są istotne dla zachowania lub przywrócenia zdrowia. Jednak nie na tyle, by doprowadzić organizm do pełnego zdrowia. A przecież to właśnie jest celem.

Obserwuję z niepokojem jak ‘postęp’ cywilizacyjny i technokratyczny (a może tylko ludzka chciwość i interesy korporacji?) prowadzą nas wszystkich ku samozagładzie.
Ziemia jest już tak zanieczyszczona chemikaliami i wyjałowiona, że uprawiane na polu rośliny, warzywa (np. marchew) nie mają już własności odżywczych, które powinny mieć.

Ale dla wielu ludzi wciąż pozostaje zagadką, dlaczego tak chorujemy. Dlaczego tyle jest chorych dzieci. Jakie są tego prawdziwe przyczyny?
Moje obserwacje doprowadziły mnie do takiego wniosku:


częściej chorują pesymiści, hipochondrycy chorują zawsze, optymiści rzadziej, ale jednak chorują...
Dlaczego?
Moje poszukiwania odpowiedzi na to pytanie przywiodły mnie do naukowców medycyny akademickiej i ich artykułów, gdzie coraz częściej mówi się, że jedną z przyczyn i najważniejszą chorób cywilizacyjnych są pasożyty! Coraz częściej również mówi się o tym w ramach medycyny alternatywnej. Z artykułów naukowych i filmów
dokumentalnych rosyjskich uczonych- badaczy i uczciwych lekarzy dowiedziałam się, że szczepionki doprowadzają zdrowych dzieci do inwalidztwa.
Porażenie mózgu, autyzm, zaburzenia zdolności intelektualnych, padaczka i wiele innych napaści...
Rozumiem że nie każdy zna rosyjski, ale umieszczam ten filmik jako dowód gorzkiej prawdy.
Ponieważ liczę na to że rodzice zaczną zastanawiać się przed robieniem szczepionek dziecku, czy narażać ich na kalectwo czy nie. Wirusolog Halina Czyrwońska opowiada o zagrożeniu szczepionkami. Mówi również że szczepionki prowadzą do wczesnego starzenia wszystkich systemów organizmu. Skoro wakcynacja zaczęła się w 1796 roku, czyż za 200 lat nic się nie zmieniło w medycynie?   Więcej info tutaj:



(Naukowe artykuły i filmy umieszczam na  stronie mojego blogu.)

Niestety, nasze ciała zaatakowane są chorobotwórczymi pasożytami i toksynami które produkują.
Statystyki nie są pocieszające, ale wielu powinny dać wreszcie do myślenia: 95% chorób wywołują pasożyty.
Temat jest trudny, ponieważ z moich rozmów z przyjaciółmi i znajomymi wynika, że dla wielu z nas już samo poruszanie tego tematu jest niewygodne. Chyba najbardziej niemiła i trudna do zaakceptowania jest już sama tylko myśl, że oto hoduję w swoim ciele obce zwierzęta czy nawet drobnoustroje, które żyją tam sobie swoim życiem ale moim kosztem. I w ogóle tak bardzo nie lubimy robactwa, że jeśli nie możemy takowego od razu zdeptać czy spryskać aerozolem, to lepiej uciekać, fizycznie lub psychologicznie.
Lepiej już nosić je w sobie niż oglądać na zewnątrz.
Temat jest, można rzec, kontrowersyjny, ale zasadniczy dla każdego kto chce być
zdrowy lub kto sam szuka przyczyny swych chorób.

Proponuję byś przeanalizował(-a) swoje życie, ten czas kiedy byłeś(-aś) zdrowy(-a) oraz ten, który spędziłeś(-aś) u lekarza, w poszukiwaniu lepszego samopoczucia.
Jeśli chorujesz od ponad miesiąca, a lekarze przypisują Ci coraz to inne i droższe leki i nic nie pomaga, a tylko zwiększa się ilość Twoich dolegliwości - warto byś sam(-a) zastanowił(-a) się nad przyczyną swego stanu zdrowia.
Lekarz powinien leczyć, czyli zwalczać chorobę, a nie wpędzać Cię w kolejne. Niestety często jest inaczej. Chorujemy latami, tylko marząc o zdrowiu.

Wierzę, że zdrowy człowiek jest zawsze radosny, zadowolony z życia, wszystko mu sie udaje, rodzi zdrowe dzieci itd.
Czy zdrowi ludzie są w stanie wywoływać wojny, zabijać, być agresywni?
Nie sądzę. Uważam, że to domena ludzi chorych.
Życzę wszystkim dużo zdrowia!

Tamara Yaratsevich

Kocham życie i ludzi. Żyję zasadą "Nie rób drugiemu co tobie niemiłe". Wierzę w Miłość, Wdzięczność i Wybaczenie. To bardzo ułatwia oraz przedłuża życie.

P.S.
Część mojej wiedzy o badaniach nad lecznictwem i terapiach pochodzi z bogatej w tym temacie literatury rosyjskojęzycznej, często mało znanej w Polsce i na Zachodzie, szczególnie w kręgach medycznych i paramedycznych nie znających dobrze języka rosyjskiego.
Dzięki czerpaniu z tamtej wiedzy (często nieprzetłumaczonych na inne języki publikacji rosyjskich) mam szersze spojrzenie na lecznictwo.

3 komentarze:

  1. Pszepraszam, wyjechałam z Polski i nie zajmuję się sprzedażą urządzeń. Pozostawiłam to swojej koleżance.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny artykuł, bardzo długo googlowałem informacji na ten temat,
    a tu w jednym miejscu znalazłem odpowiedzi na wszelakie dręczące mnie pytania.

    Bardzo mądrze
    i szczegółowo opisane zagadnienia. Szczerze polecam.

    Also visit my blog post; gabinet urologiczny Tarnów

    OdpowiedzUsuń